Подорож по Європі. Як проїхати автостопом майже всю Європу за 150 євро

1. Вадим Годнев мандрівник 10 вересня 2015 року, 8:19 Переглядів: Дорога додому була складною. ...

Вадим Годнев

мандрівник

10 вересня 2015 року, 8:19 Переглядів:

Дорога додому була складною. З Мадрида ми не могли вибратися близько п'яти днів. Ні, друзі, автостоп в Іспанії не такий вже й поганий. Все набагато простіше - доля вирішила влаштувати нам невелике випробування. До Португалії, як ви пам'ятаєте, ми доїхали за 19 днів, витративши всього 65 євро . Подорож здавалося таким простим і легким. Але це була лише підготовка.

Нам довелося спати в наметах на заправках, прожити без душа пару днів. Пам'ятаю, був момент, коли ми два дні намагалися з траси повернутися назад в Мадрид, купити квитки на поїзд до Барселони або Сарагоси. Притому, що від міста ми перебували в 10-15 кілометрах. Коли ми дісталися до бажаного вокзалу, виявилося, що квиток з Мадрида до Сарагоси варто 57,60 євро. В Барселону ще більше. Ми посміхнулися і повернулися на трасу шукати попутників.

Ми посміхнулися і повернулися на трасу шукати попутників

Благо, нам пощастило. Повернувшись, ми зустріли поляка, який повертався додому. Разом зі Славеком ми провели цілий тиждень в дорозі, як справжні далекобійники: душ - тільки на заправках, сон в кабіні, розвантаження / завантаження, доводилося навіть шини міняти! Це було, звичайно, неймовірна пригода і дуже цікавий досвід.

Це було, звичайно, неймовірна пригода і дуже цікавий досвід

Ми рушили за наступним маршрутом:

Мадрид - Вальядолід - Сан-Сабастьяна - Бордо - Мюлуз - Мангейм - Дрезден - Вроцлав.

Славек зізнався, що не був задоволений своєю роботою, розповідав, що все його колеги влаштувалися сюди не через хорошого життя. Нашому супутнику дуже потрібні були гроші , Він тонув у кредитних заборгованостях.

Батько Славека був в лікарні, в дуже важкому стані, тому ми намагалися дістатися до Польщі якнайшвидше.

Коли ми були вже в районі Німеччини, Славеку подзвонив його роботодавець і сказав, що треба повертатися і в Іспанію. Поляк почав пояснювати, що його батько помирає і йому терміново треба додому. Нікого це не хвилювало. Чоловікові пропонували додаткову оплату. Славек сказав, що нікуди не поїде. Так і зробив. Ми залишилися чекати, поки приїде інший водій на заміну.

Було неприємно спостерігати за всім цим. Керівник фірми не вірив, що батько Славека хворий. В результаті сталося найстрашніше - поляк не встиг попрощатися з батьком і повернувся вже на похорон.

Коли приїхав другий водій на легковому автомобілі, ми зі Славеком пересіли в його машину і вирушили в дорогу. Славек був дуже втомленим, тому половину шляху в Німеччині мені довелося проїхати за кермом. Вже ближче до ранку ми були в Польщі і відвідали невелике польське кафе на заправці, щоб поснідати. Поляк пригостив нас тарілкою журеком (польський суп) і чаєм.

Ми дуже звикли до Славеку за час нашого тривалого загального подорожі, але прийшов час прощатися. Чоловік висадив нас за 10-15 км до Вроцлава. Ми були йому дуже вдячні. Довелося багато разом пережити в дорозі. З цим попутником ми провели в дорозі більше часу, ніж з будь-ким іншим.

З цим попутником ми провели в дорозі більше часу, ніж з будь-ким іншим

І ось ми в Польщі, залишалося дістатися до Кракова. Ми вийшли на виїзд з невеликою заправки, підняли табличку з написом "Краків" і буквально через 5 хвилин до нас підійшла жінка. Наша нова супутниця запропонувала підвезти нас прямо до нашого кінцевого пункту призначення. Обожнюю людей в цій країні. У наш час такі вчинки - рідкість, на жаль.

Жінка їхала з чоловіком. Він працює механіком, вона - доглядає за старими. Обом трохи більше 40-ка, їздять на непоганому джипі, працюють і живуть в Німеччині. Вони були яскравим прикладом поляків, які емігрують в інші країни в пошуках кращого життя. Як вони нам говорили: "Якщо є шанс - його треба використовувати". Вельми непогано, працюючи механіком, їздити на роботу на джипі.

Ми були в Кракові. Почуття по приїзду - дуже дивні. З ранку ми вже прокинулися у себе в ліжках, вже нікуди не треба було їхати. Життя знову увійшла у звичне для нас русло. Але це лише невелика перерва. Упевнений, що наступна пригода вже скоро постукає до нас у двері.

Підводячи короткий підсумок:

• ми проїхали 7366 кілометрів автостопом;
  • відвідали 6 країн;
  • встигли пожити в 11 різних містах у зовсім незнайомих нам людей;
  • витратили всього 150 євро (включаючи всілякі витрати);
  • прожили 38 днів в дорозі, практично без грошей в кишені.

ми проїхали 7366 кілометрів автостопом;   відвідали 6 країн;   встигли пожити в 11 різних містах у зовсім незнайомих нам людей;   витратили всього 150 євро (включаючи всілякі витрати);   прожили 38 днів в дорозі, практично без грошей в кишені

Які міфи ми змогли для себе розвіяти? Виділимо три найосновніших.

Як Європа стежить за подіями в Україні
В Європі все чули про події в Україні, всі знають про них, але потроху. Дуже часто інформація була досить "пережована" і не зовсім відповідала реальності. Однак, співчувають, безсумнівно, все.

Автостоп і каучсерфінг
Багато хто вважає, що автостоп і каучсёрфінг - небезпечні. На практиці все виявилося зовсім не так. Природно, ризик присутній. Але вдумайтеся, ми ризикуємо щодня, виходячи на вулицю. Зате досвід - безцінний.

Ціна подорожі
Більшість людей вважають, що відвідати інші країни - це дорого. Ми подорожували по Європі 38 днів і витратили всього 150 євро. У нас практично завжди були нормальні умови для життя: їжа, вода, місце для ночівлі і душ. Ми зустріли купу людей по шляху, які нам допомагали. І не тому, що ми їх просили, а тому, що вони самі хотіли допомогти. Навіть якщо у вас немає великої суми грошей, ви ніколи не пропадете. Добрі люди є скрізь. Вони і нагодують, і з нічлігом допоможуть. Все набагато простіше, ніж здається.

Безсумнівно, у кожного з вас є питання. Саме тому ми вирішили підвести підсумки нашої подорожі разом з вами. 19 - 20 вересня в місті Києві буде проходити перший в Україні фестиваль про самостійні подорожі "Travel fest" і ми там будемо в иступать.

На закінчення хотілося б подякувати: сайт "Сегодня" за надану можливість писати і бути почутим, Юлю за кращу на світі супутницю, всіх читачів нашого блогу і, найголовніше, - сказати велике спасибі моїм батькам.

Всі питання, що цікавлять можете відправляти нам на пошту:

[email protected]

Або пишіть в соціальних мережах:

Друзі, залишайтеся на зв'язку!

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Мерлин (Merlin)

Сериал Мерлин (Merlin) — это экранизация захватывающей книги о Короле Артуре, по легенде живший во времена магии и волшебства. Телеканал BBC постарался максимально передать атмосферу тех времён — идеально подобранные актеры, десятки сценаристов, работающих над адаптацией истории к кинематографу, потрясающие декорации и дорогостоящие костюмы и платья — всё это увлекает зрителя и позволяет прочувствовать историю былых времён..

Это лишь начало приключений юного Мерлина и принца Артура, чьи судьбы с этого момента будут крепко связаны. Впоследствии один из них станет самым могущественным и известным чародеем, другой — доблестным рыцарем и великим королем Альбиона…

Это удивительная история юного мага, который в впоследствии становится одним из самых могущественных и известных волшебников из тех, кто когда либо жил на земле…