Звіт про похід в Карпати «Східні Горгани + Водоспади Карпат» (21-26 липня 2012)

Карпати ... Я їх полюбила зовсім недавно, до цього я сприймала фото з Карпат як сільську картинку, і мене туди не дуже тягнуло. Але опинившись там перший раз, я відчула в Карпатах своєрідну атмосферу, яка мене стала притягувати. Краса карпатських гір просто заворожує. Є місця, на які можна дивитися нескінченно і насолоджуватися ними. Карпати

Похід в Карпати ... До нього особливе ставлення. Давно не була в горах, напевно років зо три, з'явилися страхи, що не витримаю, буде занадто важко і так далі. Лякала погода - за прогнозом обіцяв дощі. Зібравши всю свою мужність в кулак, я вирішила - раз вирішила, значить поеду.Добіраться з Харкова до Івано-Франківська зараз стало зовсім незручно, приїхала на день раніше, щоб встигнути зустрінеться з группой.Группа ... Мені останнім часом сподобалося відпочивати, не знаючи з ким я їду, очікування нових зустрічей і знайомств само по собі хвилює. Звичайно, бувають не дуже приємні люди, але зате є шанс зустріти цікавих людей. Як ми потім вирішили, в похід погані не їдуть. Група виявилася класною, ми відчували себе однією командою, дуже швидко здружилися і допомагали один одному. У групі були одні дівчата (крім інструктора), так що ми зрозуміли, що ми сильні.

У групі були одні дівчата (крім інструктора), так що ми зрозуміли, що ми сильні

У перший день походу ми зустрілися на автовокзалі, отримали громадське спорядження і почали приміряти рюкзаки. З усіх боків були стогони, що рюкзак занадто важкий. Я спробувала свій рюкзак, так він виявився цілком нормальний, я очікувала гіршого. Як завжди, перший день найважчий, в цьому поході це було не ісключеніем.Под'ем був цікавий - досить крутий, але не дуже довгий, то що потрібно. По дорозі об'їдалися чорницею і малиною. Найскладніше для мене було при підйомі, це впоратися зі своїм диханням - воно не хотіло мене слухатися і через кожні 3-10 кроків доводилося зупинятися, щоб отдишатся і відновити дихання. Стоянка на перший день була недалеко від будиночка пастуха. Місце було дуже красивим, ввечері почав опускатися туман, було таке відчуття, що ми знаходимося в середині хмари. Прикольно, але сиро і холодно.На наступний день туман так і залишився, ми зробили днювання, капав дощ, сиро. Спілкувалися, доїдали особисті запаси, з'явилися нові цінності - чисті сухі вещі.На третій день, втомившись від неробства, вирішили, не дивлячись на туман, радіально піднятися на гору Хом'як. Це нові враження, поєднання їли, каменів, туману назавжди залишило в моєму серці спогад про цю гору.

Спустившись з гори, ми вирішили йти, тому що думка ще про одну днюванні викликала нудьгу. Зібравши речі, ми вирушили в дорогу. Нарешті ми дісталися до Горган! Горгани - це таке незабутнє місце. Камені, камені, величезні розсипи каменів. Видовище дуже красиве. Відчуття первісності і величі. Вітер надавав всьому цьому особливе пожвавлення. У таких горах повністю зосереджується на каменях, думаєш, куди зробити наступний крок, намагаєшся максимально увібрати красу і велич. Зелений колір каменів надавав горе особливу загадочность.Наконец ми дійшли до вершини і почали спускатися, інструктор, буквально втікши вниз, нас підбивала, жартувала, що ми труси і не можемо швидко спускатися :) Весь запланований маршрут в цей день ми не пройшли і зрозуміли, що далі ми йдемо не по маршруту, тому що все одно не встигнемо.

Наступні дні були днями насолоди карпатською природою, швидкими карпатськими річками, малиною і чорницею. Інструктори Іра і Діма дуже цікаві люди, завжди є про що поговорити, почути цікаві історіі.Вечером біля багаття кожен намагався поділитися своїми пригодами і цікавими подіями в житті, це було іноді і смішно і сумно. Діма нас балував грибами. Спасибі нашим інструкторам, що не змушували нас мити казанки і збирати дрова :) Те, що я не любила робити в поході, я не робила, просто казка. Спасибі всій команді за чудовий відпочинок і атмосферу, за ваш оптимістичний настрій і сміливість йти до вершин. Бажаю всім перемог в реальному житті, справжніх і відданих друзів і безлічі зустрічей з цікавими людьми!

Автор: Тетяна Рубан, Харків

Мерлин (Merlin)

Сериал Мерлин (Merlin) — это экранизация захватывающей книги о Короле Артуре, по легенде живший во времена магии и волшебства. Телеканал BBC постарался максимально передать атмосферу тех времён — идеально подобранные актеры, десятки сценаристов, работающих над адаптацией истории к кинематографу, потрясающие декорации и дорогостоящие костюмы и платья — всё это увлекает зрителя и позволяет прочувствовать историю былых времён..

Это лишь начало приключений юного Мерлина и принца Артура, чьи судьбы с этого момента будут крепко связаны. Впоследствии один из них станет самым могущественным и известным чародеем, другой — доблестным рыцарем и великим королем Альбиона…

Это удивительная история юного мага, который в впоследствии становится одним из самых могущественных и известных волшебников из тех, кто когда либо жил на земле…