Популярно про наукове: 14 фільмів про космос

6. Пристрасті по часткам / Particle Fever
  7. Гігантська чорна діра / Monster Black Hole
  8. Подорож по Чумацькому шляху / Journey Through the Milky Way
  9. Чудеса Сонячної системи / Wonders of the Solar System
  10. Невидимі світи. Пошуки інший Землі / Infinite Worlds. The Hunt for Alien Earth
  11. BBC: Сонце / The Sun
  12. У гонитві за кометою. Розетта / Landing on a Comet: Rosetta Mission
  13. Космічна подорож «Хаббла» / Hubble's Cosmic Journey
  14. Епохальні польоти НАСА / NASA's Greatest Missions

З чого складається Всесвіт, звідки з'явився Чумацький шлях, як зародилося життя на Землі, чи варто нам боятися чорних дір і темної матерії і навіщо астронавти виходять у відкритий космос? На ці та багато інших питань можна знайти відповіді в сотнях книг видатних вчених, однак куди цікавіше буде почути інформацію з перших вуст - від Стівена Хокінга, інженерів і космонавтів НАСА. У даній збірці ви знайдете науково-популярні фільми про космос і його освоєння людиною.

Всесвіт Стівена Хокінга / Stephen Hawking's Universе

2 серії

Знаменитий англійський фізик-теоретик Стівен Хокінг розповідає все, що знає про космос, чорні діри, теорії Великого вибуху, гравітації, часу і просторі.

Космос: Керівництво для початківців / The Cosmos. A Beginner's Guide

5 серій

Вчені разом з командою ВВС висловлюють припущення щодо того, яким було минуле Всесвіту і що чекає нас у майбутньому. Також ви дізнаєтеся багато цікавого про новітніх космічних технологіях, розробках і теоріях.

Що було до Великого вибуху? / What Happened Before the Big Bang

1 серія

Науково-популярний фільм BBC Horizon розповість про передісторію Великого вибуху, розглянувши всі відомі сьогодні теорії, відкривши глядачеві досі незвідані грані нашого та інших світів. Вас також може здивувати висловлене припущення, що сам Великий вибух, здійснений майже півтора десятка мільярдів років тому, став не початком, а кінцем Всесвіту ...

Таємниці світобудови / Beyond the Cosmos

4 серії

Фізик і популяризатор науки Брайан Грін запрошує глядачів в подорож, яка відкриває нові кордони за межами людських поглядів на Всесвіт. Після перегляду серії передач ваше сприйняття світу трохи зміниться.

Всесвіт. Темна матерія і темна енергія / Dark Matter and Dark Energy

1 серія

Ми бачимо тільки лише 5% того, що нас оточує. Але що ж становить інші 95%? В ході даного фільму вчені спробують розгадати одну з найбільших таємниць космосу - вони розкажуть про темної матерії і темної енергії. І хоча ні ту, ні іншу поки не вдалося зафіксувати, все ж вони існують.

Пристрасті по часткам / Particle Fever

1 серія

Уявіть, що ви отримали можливість побачити, як Олександр Белл винайшов металошукач або Вільгельм Рентген відкрив випромінювання. Завдяки творцям фільму, який розповідає про експерименти шести учених, скоєних за допомогою Великого адронного коллайдера, ви станете свідками того, як це сталося.

Гігантська чорна діра / Monster Black Hole

1 серія

Що являють собою чорні діри і чи загрожують вони нашій галактиці, адже відомо, що ці центри найпотужнішою гравітації знищують все на своєму шляху. Що трапиться, якщо потрапити у таку? Які таємниці Всесвіту зможе відкрити нам центр чорної діри? На ці та багато інших питань відповідають експерти з галузі фізики, космології та астрономії.

Подорож по Чумацькому шляху / Journey Through the Milky Way

1 серія

Фільм від National Geographic з серії «Inside» оповідає про те, як виникла наша галактика, зі скількох систем, подібних Сонячної, вона складається і чи є в ній планета, схожа на нашу Землю.

Чудеса Сонячної системи / Wonders of the Solar System

5 серій

П'ятисерійний документальний фільм пропонує глядачеві дізнатися таємниці виникнення зірок, планет, Сонця і Сонячної системи. А також дає відповідь на питання, яким чином зародилося життя на Землі, а на інших планетах - немає.

Невидимі світи. Пошуки інший Землі / Infinite Worlds. The Hunt for Alien Earth

1 серія

Ви дізнаєтеся про те, як вчені змогли покласти початок дослідженню світів поза межами Сонячної системи. Дослідження тільки почалися і планети піднесуть чимало сюрпризів. Але найбільше серед цих непізнаних світів вчених тягне пошук планети-копії нашої Землі.

BBC: Сонце / The Sun

1 серія

Стародавні цивілізації вважали Сонце божеством, яке робить живий Землю. Але як би здивувалися стародавні люди, побачивши цей фільм і дізнавшись, що ця зірка може як дарувати життя, так і відібрати її. Щоб усвідомити цей факт, потрібно розуміти силу Сонця, а якщо навчитися контролювати його силу, то це дозволить людству управляти енергією не тільки Сонця, а й усіх зірок.

У гонитві за кометою. Розетта / Landing on a Comet: Rosetta Mission

1 серія

«Розетта» - це космічний зонд, який скоїв першу в історії контрольовану висадку на рухому комету. Про те, як здійснювався проект і як відбувалася посадка на комету розкажуть співробітники НАСА і безпосередньо керівники проекту.

Космічна подорож «Хаббла» / Hubble's Cosmic Journey

1 серія

Історія про телескоп, ледь не розорився НАСА, але став найбільшим інструментом науки. Про «Хабблі» розкажуть люди, безпосередньо спроектировавшие і побудували його. Одні ризикували життями, виходячи у відкритий космос, щоб виправити конструктивні та розрахункові помилки, інші, сидячи в земних лабораторіях, використовують його зараз, щоб дивувати нас своїми відкриттями.

Епохальні польоти НАСА / NASA's Greatest Missions

6 серій

Фільм Discovery присвячений найбільш значущим місіям НАСА. Ви дізнаєтеся про перший політ на Місяць, лагодження телескопа «Хаббл», про те, як готують космонавтів і інші не менш цікаві факти про роботу НАСА. Своїми спогади поділяться астронавти і інженери, які вчинили космічну революцію.