15 фільмів, які понесуть вас в космос

13. Зоряний шлях
  14. День Незалежності
  15. Місія «Сереніті»

Хлопці, ми вкладаємо душу в AdMe.ru. Дякуємо за те,
що відкриваєте цю красу. Дякую за натхнення і мурашки.
Приєднуйтесь до нас в Facebook і ВКонтакте

Чим менше досліджена будь-яка область, тим більше тягне туди людини. Напевно, саме тому людей так сильно вабить відкритий космос. Однак помічено, що в фільмах жоден випадок подібного цікавості не проходить без наслідків.

AdMe.ru пропонує вам зануритися в зоряний простір і досліджувати Всесвіт, але з максимально безпечної відстані.

Гра Ендера

Дія відбувається в 2135 році. Людство пережило два вторгнення інопланетної раси «жукерів», лише дивом вцілів, і готується до чергового вторгнення. Для пошуку пілотів і воєначальників, здатних принести Землі перемогу, створюється військова школа, в яку відправляють найталановитіших дітей. Серед цих дітей Ендрю (Ендер) Віггін, майбутній полководець Міжнародного флоту Землі і єдина надія людства на порятунок.

Місія на Марс

Коли перша пілотована експедиція на Марс терпить загадкову катастрофу, рятувальна експедиція вирушає на розслідування трагедії і порятунок залишилися в живих. Але прибувши на місце, вони виявляють щось дивне - перед ними розкривається величезний секрет людства.

П'ятий елемент

Зло у вигляді розжареної маси, наділеної інтелектом, насувається на Землю. Перемогти його можна, тільки лише зібравши воєдино чотири елементи (вони ж стихії - земля, вода, повітря і вогонь) і додавши до них загадковий п'ятий елемент.

Облівіон

Земля, яка пережила війну з інопланетними загарбниками, спорожніла; залишки людства готуються покинути непридатну для життя планету. Головний герой - технік з обслуговування дронів - знаходить розбився корабель NASA, команда якого гине у нього на очах. Йому вдається врятувати лише одну жінку - і незабаром він розуміє, що це переверне його життя.

крізь горизонт

2047 рік. Рятувальний космічний корабель посланий до межі Сонячної системи з метою з'ясувати, що сталося з екіпажем першого зорельота, створеного для подорожей з надсвітовою швидкістю і безслідно зниклого при першому ж польоті. Раптово з'явився з нізвідки він був виявлений біля далекої планети Нептун.

марсіанин

Інженер і біолог Марк Уотні отримав пошкодження скафандра під час піщаної бурі на Марсі. Прокинувшись, Уотні виявляє, що зв'язок із Землею відсутній, але при цьому повністю функціонує житловий модуль. Головний герой починає шукати спосіб протриматися на наявних запасах їжі, вітамінів, води і повітря ще 4 роки до прильоту наступної місії «Арес-4».

Правоохоронці галактики

Відважному мандрівникові Пітеру Квилл потрапляє в руки таємничий артефакт, і, сам того не бажаючи, він виявляється в центрі міжгалактичної полювання, де жертва - він сам. Єдиний спосіб врятувати своє життя - об'єднатися з четвіркою відлюдних ізгоїв. Коли Квилл розуміє, яку силу має вкрадений артефакт і яку небезпеку він представляє для всесвіту, одинак ​​піде на все, щоб згуртувати випадкових союзників для вирішальної битви за долю галактики.

Аполлон 18

За офіційними даними, «Аполлон 17» був останньою місячної експедицією за участю людей. Чому вже 35 років ніхто не літає на Місяць? Ходили чутки, що була ще одна місія і з нею щось трапилося, але вся інформація про це була засекречена. Не було ніяких доказів, поки не з'явилися ці сенсаційні матеріали.

дружина астронавта

Перебуваючи у відкритому космосі, астронавт Спенсер Армакост на кілька хвилин втратив зв'язок із Землею. Але все обійшлося, і екіпажу вдалося повернутися назад. Але незабаром Джилліан, дружина Спенсера, починає помічати, що її чоловік став іншим. І якщо раніше вона турбувалася за його життя, то тепер стала боятися за свою. Вона виявилася один на один з лякаючою невідомістю ...

Прометей

У пошуках сакрального знання група вчених відправляється в найтемніші і незвідані чертоги всесвіту. Саме там, у віддалених світах, перебуваючи на межі своїх розумових і фізичних можливостей, їм належить вступити в безжальну сутичку за майбутнє всього людства ...

Автостопом по галактиці

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

В один прекрасний день над Землею нависли величезні зорельоти інопланетян і людям оголосили, що їх рідна планета підлягає знесенню, а на її місці буде прокладено шикарне міжзоряний шосе. Н-да, не повезло людству. Крім самого пересічного хлопця на ім'я Артур Дент, старий друг і товариш по чарці якого Форд Префект виявився ... інопланетянином!

напролом

На найбільшу космічну станцію відправлена ​​комісія на чолі з Емілі Уорнок, дочкою президента США. Несподівано ситуація виходить з-під контролю, і вся станція опиняється захоплена злочинцями. Спецагент Сноу, несправедливо звинувачений у державній зраді, отримує завдання проникнути в саму неприступну в'язницю у Всесвіті і врятувати Емілі. Це його єдиний шанс повернути собі добре ім'я і отримати свободу.

Зоряний шлях

Коли Нерон з планети Ромул приходить з майбутнього, щоб помститися Федерації, конкуренти Кірк і Спок повинні об'єднатися, щоб не дати йому зруйнувати все, що їм дорого. Під час цього хвилюючого подорожі, наповненого ефектними боями, гумором і космічними погрозами, новоспечені члени команди військового корабля «Ентерпрайз» сміливо зустрінуться віч-на-віч з неймовірними небезпеками.

День Незалежності

На Землі приймається сигнал, посланий джерелом явно неземного походження. Джерело цей наближається, і на вуха піднімається вся планета. Ніхто, правда, не чекав, що інопланетяни виявляться такими величезними і в такій кількості.

Місія «Сереніті»

Космічний «морський вовк» Малькольм «Мел» Рейнольдс - тепер усього лише капітан транспортного корабля. Коли він з командою взяв на борт пасажирів, ні він, ні його товариші не припускали, в яку історію ввяжутся. Рятуючись відразу від декількох могутніх ворогів, команда корабля стикається зі смертельною загрозою, яка ховається на борту «Сереніті».

Хлопці, ми вкладаємо душу в AdMe.ru. Дякуємо за те,
що відкриваєте цю красу. Дякую за натхнення і мурашки.
Приєднуйтесь до нас в Facebook і ВКонтакте

Чому вже 35 років ніхто не літає на Місяць?