7 нищівних провалів палеонтології

1. Piltdown man (пілтдаунська людина)
  2. Nebraska man (небрасскій людина)
  3. Ота Бенга
  4. Кистеперая риба Целакант (Латимерія)
  5. Pekin man (Пекінський людина, Синантроп)
  6. Jawa man (Яванский людина, Пітекантроп)
  7. Геккелевскіе підробки малюнків ембріонів

Починаючи з 90-х років минулого століття вчені зробили цілий ряд відкриттів, виявивши в кістках динозаврів клітини крові, гемоглобін, легко руйнуються білки і фрагменти м'яких тканин, зокрема еластичних зв'язок і кровоносних судин. І навіть ДНК і радіоактивний вуглець. Все це не залишає каменя на камені від моноліту сучасних палеонтологічних датувань.

Олексій Миколайович Місячний, доктор біологічних наук, у своїй роботі "Неспроможність гіпотези Мері Швейцер (США) про опосередкований залізом гемоглобіну механізмі збереження м'яких тканин і органіки в кістках динозаврів" прямо стверджує, що офіційні датування завищені мінімум на два-три порядки, тобто в 100-1000 разів. Якщо рахувати від офіційних датувань, то динозаври, наприклад, могли існувати лише 66 тисяч років тому.

Один з варіантів пояснення збереження подібних м'яких тканин - поховання під шаром осадових порід при катастрофічних умовах, всесвітній потоп.

З огляду на це, вже не здається дивним, що всі кістки, які палеонтологи відкопали в околицях Хелл-Крика, штат Монтана, мали яскраво виражений трупний запах.

А ось хронологія крамольних знахідок в кістках динозаврів:

У 1993 р, несподівано для себе Мері Швайцер виявляє в кістках динозаврів клітини крові.

У 1997 р, виявляють гемоглобін, а також помітні кров'яні клітини в кістках тиранозавра.

У 2003 р, сліди протеїнового остеокальціна.В 2005 року, еластичні зв'язки і кровоносні судини.

У 2007 р, колаген (важливий кістковий структурний білок) в кістки тиранозавра.

У 2009 р, легко руйнуються білки еластин і ламінін, і знову колаген в утконосом динозавра. (Якби останкам було дійсно стільки років, скільки прийнято датувати, в них не було б жодного з цих білків).

У 2012 р, вчені повідомили про виявлення клітин кісткової тканини (остеоцитів), білків актину і тубуліну, а також ДНК (!). (Попередньо обчислені за результатами досліджень темпи розпаду цих білків і особливо ДНК вказують на те, що вони не могли зберігатися в останках динозавра протягом, як припускають, 65 мільйонів років після їх вимирання)

У 2012 р, вчені повідомляють про виявлення радіоактивного вуглецю. (З огляду на наскільки швидко розпадається вуглець-14, навіть якщо б останкам було сто тисяч років, в них не повинно було б залишитися і сліду його присутності!)

У 2015 р в Канаді на території Парку динозаврів виявлені в кістках динозавра крейдяного періоду червоні кров'яні тільця і колагенові волокна.

портал крамола пропонує згадати ще шість нищівних провалів, які супроводжували палеонтологію зокрема і теорію еволюції в цілому:

Piltdown man (пілтдаунська людина)

У 1912 році, Чарльз Даутон заявив, що знайшов поблизу англійського міста Пілтдаун останки (щелепу і череп) перехідної форми від примітивного напівлюдину-мавпи до хомо сапієнс. Ця знахідка викликала справжню сенсацію. На основі останків, було написано не менше 500 докторських дисертацій. пілтдаунська людина була урочисто посаджу в Британський музей палеонтології, як явний доказ теорії Дарвіна.

Все б нічого, та ось в 1949 році співробітник музею Кеннет Оаклі надумав перевірити останки новим методом тестаціі на флуорін. Результат був приголомшливим. Виявилося, що щелепу і череп належать різним істотам. Щелепа, за результатами тестування, взагалі не перебувала в землі і швидше за все належить недавно покійної мавпі, а череп знаходився там від сили десятки але ніяк не сотні або тисячі років. Подальші дослідження показали, що зуби черепа були досить грубо обтесані, щоб співпасти з щелепою. Пілтдаунскій людина була тихо винесено з музею.

Nebraska man (небрасскій людина)

У 1922 році, Генрі Фейерфілд Осборн заявив, що знайшов зуб доісторичного перехідного виду. Грунтуючись на цьому єдиному зубі, був реконстітуірован (на папері) цілий горілообразний людина.

Газета "Лондон Ньюс" від 24.07.1922 навіть опублікувала "наукову замальовку" цілої родини "небрасского людини" в печері біля багаття. У 1927 році, інші частини скелета були знайдені. Виявилося, скелет належав ... вимерлому виду американських свиней prosthennops.

Ота Бенга

У своїй книзі "Descent of man" Дарвін написав, що людина походить від мавпи. Еволюціоністи всю свою історію намагалися знайти хоч одну перехідну форму від мавпи до людини. Нарешті, в 1904-му році, їм здалося що пошуки увінчалися успіхом. У Конго був знайдений тубілець Ота Бенга, якого зарахували до категорії живого свідоцтва перехідної форми від мавпи до людини.

На виставці в "людському зоопарку" Сент-Луїса в 1904 році Ото Бенга (другий зліва) та інші пігмеї

Бенга був посаджений в клітку і привезений в США, де його показували в зоопарку в Бронксі, Нью-Йорк. На момент затримання, Бенга був одружений і мав двох дітей. Чи не винісши ганьби, Бенга покінчив життя самогубством. Сьогодні еволюціоністи вважають за краще замовчувати цей випадок.

Кистеперая риба Целакант (Латимерія)

До недавнього часу, вважалося, ніби скелет цієї риби, що має нібито пару десятків мільйонів років, і є гордістю еволюціоністів, є перехідною формою від водоплавних до сухопутних тварин.

Були намальовані фантастичні малюнки виходу цієї риби на сушу. Однак починаючи з 1938-го року, Coelacanth неодноразово знаходили в Індійському океані. Виявилося, це і понині живе вид риби, яка і не робить спроб вилазити на сушу. Більш того, вона ніколи не спливає на поверхню а тримається на глибині не менше 140 метрів під водою ...

Pekin man (Пекінський людина, Синантроп)

Макет, практично складений "під чесне слово прихильників Дарвіна".

Оригінали кісток на яких був відновлений скелет Pekin man не існують, тому що були загублені.

Jawa man (Яванский людина, Пітекантроп)

Складається з фрагментів кісток, знайдених на великих відстанях один від одного і невідомо, чи належали вони одного й того ж суті. Більшість останків складено з останків різних видів і склеєні воєдино хорошою фантазією, або ж по парі кісток не без допомоги тієї ж фантазії.

Інші ж взагалі або є звичайною людиною хомо сапієнс, або звичайною мавпою. Плюс до всього цього підробки - ось і отримали гарні картинки з вистави під назвою "Еволюція".

Геккелевскіе підробки малюнків ембріонів

Малюнки схожих ембріонів, які можна побачити в підручниках біології, були намальовані німецьким вченим Геккелем. Він не розбирався в ембріології, але придумав "біогенетичний закон", або закон ембріональної рекапитуляции, який свідчив, що кожен організм за період ембріонального розвитку повторює всі стадії, які його вигляд повинен був пройти в ході еволюційного розвитку. Виходячи з цієї думки, він намалював людські ембріони в стадіях розвитку такими, якими йому хотілося, щоб вони були, а саме, безхребетним істотою, потім - в стадії риби, собачки і потім людини. Малюнки Геккеля були спростовані вченими майже відразу після їх публікації БІЛЬШЕ СТА РОКІВ тому.

Верхній ряд: Геккелевскіе зображення декількох різних ембріонів, які показують неймовірну схожість на ранній «хвостовій» стадії.

Нижній ряд: Фотографії, зроблені Річардсон, на яких показано, як насправді виглядають ембріони на тій же стадії розвитку. (Зліва направо: риба Salmo salar, саламандра Cryptobranchus allegheniensis, черепаха Emys orbicularis, курка Gallus gallus, кролик Oryctolagus cuniculus, людина Homo sapiens.) Багато сучасні еволюціоністи більше не заявляють, що «людський ембріон в своєму розвитку повторює дорослі стадії цих передбачуваних еволюційних предків », але, все ж, посилаються на малюнки Геккеля (верхній ряд) і говорять, що« він повторює ембріональні стадії ». Однак уже відомо, що таке сумнівне підтвердження еволюції будується на фальшивих малюнках.

Майкл Річардсон, викладач і ембріолог з медичної школи лікарні Святого Георгія в Лондоні, говорить про це додатковому обмані в статті журналу Anatomy and Embryology, яка була опублікована в журналах Scienceі New Scientist.

Як говорить сам Річардсон, він завжди відчував, що з малюнками Геккеля щось не так, «тому що вони просто не відповідали його [Річардсона] розуміння швидкості, з якою у риб, рептилій, птахів і ссавців тварин розвиваються їх відмінні риси». Він не зміг виявити ніяких даних, що вказують на те, що хто-небудь фактично порівнював ембріони різних видів, т. Е. «Ніхто не уявляв будь-яких порівняльних даних в підтримку цієї ідеї».

Відома Геккелевская серія з 24 малюнків, яка зображує вісім різних ембріонів на трьох стадіях внутрішньоутробного розвитку, опублікована Геккелем в Німеччині в роботі Anthropogenie (1874).

У зв'язку з цим Річардсон зібрав міжнародну команду для вивчення та фіксації «зовнішнього вигляду ембріонів різних видів хребетних тварин на тій стадії, на якій тварини зображені на малюнках Геккеля».

Команда зібрала ембріони 39 різних тварин, включаючи ембріони сумчастих з Австралії, деревних жаб з Пуерто-Ріко, змій з Франції і алігатора з Англії. Вони виявили, що ембріони різних видів істотно відрізняються. Насправді, ембріони виявилися настільки несхожими на ті, які зобразив Геккель (подібні між собою ембріони людини, кролика, саламандри, риби, курки і т. Д.), Що вчені прийшли до однозначного висновку: малюнки Геккеля взагалі не могли бути складені на основі реальних ембріонів.

Найджел Хокс взяв у Річардсона інтерв'ю для видання The Times (Лондон) У статті, в якій Геккель названий «ембріональним брехуном», Хокс цитує Річардсона:

«Це один з найгірших прикладів наукового обману. Жахливо виявити, що відомий вчений навмисно ввів всіх в оману. Я обурений цим ... Геккель просто взяв людський ембріон і перемалював його, створивши видимість того, що ембріони саламандри, свині і всіх інших тварин виглядають однаково на одній стадії розвитку. Насправді вони зовсім не схожі ... Його ембріони - підробки »

Його ембріони - підробки »

Зроблені Річардсон фотографії ембріонів на «хвостатої» стадії їх розвитку (в одному і тому ж розмірі) демонструють величезні відмінності між ембріонами різних видів тварин.

Геккель не тільки змінив малюнки шляхом додавання, упущення і зміни анатомічних особливостей, але, за словами Річардсона і його команди:

«Він також змінив розміри, щоб перебільшити подібності серед різних видів, навіть незважаючи на те, що розміри деяких ембріонів відрізнялися один від одного в десять разів. Крім того, Геккель зробив існуючі відмінності неясними, в більшості випадків просто не називаючи види тварин, немов один представник в точності відповідав всій групі тварин »

У 1874 р професор Хис проголосив малюнки Ернста Геккеля помилковими і включив їх в визнання, нібито зроблене Геккелем, але як стверджує Річардсон:

«Визнання Геккеля нічого не коштувало, оскільки згодом його малюнки були використані в 1901 р в книзі« Дарвін і після Дарвіна »і широко розтиражовані в англомовних текстах з біології».