20 наукових серіалів про все

Ви дізнаєтеся багато цікавого про загадки історії і зниклих цивілізаціях, про таємниці часу і простору, про гравітації і чорні діри, про будову Всесвіту і людського організму, про теорію струн і таємниці людської свідомості.

Це список з 20 науково-популярних серіалів, з якими ви не тільки захоплено скоротати вечора, але і перейметеся «духом відкриттів».

Космос: Персональне подорож з Карлом Саганом / Carl Sagan's Cosmos: A Personal Voyage Космос: Персональне подорож з Карлом Саганом / Carl Sagan's Cosmos: A Personal Voyage

Це культове кіно часто називають «найбільшою навчальної серією всёх часів», яка не втратила актуальності навіть через 30 років. Карл Саган - вчений-астроном і біолог, відомий популяризатор науки, володів дивовижною здатністю - говорити про складні поняття простою мовою і без шкоди для змісту. Фільм розповідає як про будову всесвіту, так і історії життя та історії людства. Окрема лінія фільму - пошук позаземного розуму: Карл Саган є одним із засновників програми пошуку позаземного розуму SETI. Якщо вас хоч крапельку цікавить, як влаштований Всесвіт, вирушайте в 13-серійне подорож в космос з цим документальним серіалом.

Космос: Простір і час / Cosmos: A Spacetime Odyssey (2014 року) Космос: Простір і час / Cosmos: A Spacetime Odyssey (2014 року)

Американський науково-популярний документальний серіал 2014 року. Продовження «Персонального подорожі». «Ми хочемо зробити програму, яка не просто продовжить перший серіал, але відобразить час, в якому ми її створили, щоб було одразу зрозуміло, що вона призначена для аудиторії початку XXI століття», - заявив провідний Ніл Тайсон, коли велася робота над проектом.

Елегантна всесвіт / The Elegant Universe (2003) Елегантна всесвіт / The Elegant Universe (2003)

Цей міні-серіал зняли в 2003 році за бестселером американського вченого-фізика і популяризатора науки Брайана Гріна про теорію струн і М-теорії. Тут вас чекають інтерв'ю з найцікавішими струнними теоретиками, а також з нобелівськими лауреатами Стівеном Вайнбергом і Шелдоном Глешоу, сучасна комп'ютерна графіка і прості, але досить точні аналогії розкривають базові поняття теорії відносності, квантової механіки і пояснюють такі особливості теорії струн, як суперсиметрія, 11 -мірним Всесвіт, простору Калаби - Яу, Брани і т. д.

Сила мистецтва / Simon Schama's Power of Art (2006) Сила мистецтва / Simon Schama's Power of Art (2006)

Цей цикл фільмів зовсім не схожий на тяжку прогулянку по музеях світу. Замість цього ми пропонуємо вам щось незвичайне і захоплююче, схоже на стрибок з парашутом в вулкан творчої уяви восьми геніїв живопису: Караваджо, Рембрандта, Пікассо, Ван Гога, Тернера, Ротко, Давида, Берніні. Тільки так можна уявити, відчути і оцінити, як же створювалися найбільші шедеври живопису на Землі.

Зникнення!

/ Stardust Lost In The Andes (1995 - 1996) / Stardust Lost In The Andes (1995 - 1996)

Цей документальний цикл каналу «History Channel» присвячений загадок історії, пов'язаним зі зникненням безвісти, білих плям в біографіях видатних діячів політики, культури, спорту і нез'ясовним зникненням судів і експедицій. У кожному епізоді розповідають про загадкове і нез'ясовне на перший погляд подію.

Загублені світи

/ Lost Worlds (2006 - 2007) / Lost Worlds (2006 - 2007)

Цикл документальних фільмів, який присвячений загадковому і цікавому світі історії. Мова піде про таємниці стародавніх і сучасних цивілізацій. Від замку справжнього графа Дракули до атомних бункерів 1950-х років, історії храмів, фортець, зниклих цивілізацій.

Чудеса Всесвіту / Wonders of the Universe (2011) Чудеса Всесвіту / Wonders of the Universe (2011)

Хто ми? Чому ми тут? Звідки ми прийшли? Це самі фундаментальні і одвічні питання, які ми можемо собі задати. І це невід'ємна частина людської природи, яка прагне знайти на них відповіді. Ми можемо простежити свій родовід протягом сотень тисяч років до самої зорі людства. Але насправді наша історія тягнеться набагато глибше. Наш Всесвіт зародилася приблизно 13,7 мільярдів років тому. Сьогодні вона наповнена більш 100 мільярдами галактик. І кожна з них містить сотні мільярдів зірок. У цьому документальному циклі професор Брайан Кокс розповідає епічну історію нашого Всесвіту, показуючи, що ми - її невід'ємна частина.

Чудеса Сонячної системи / Wonders of the Solar System (2010) Чудеса Сонячної системи / Wonders of the Solar System (2010)

Протягом тисячоліть люди зачаровано дивилися на зоряне небо. Професор Брайан Кокс пропонує відправитися в захоплюючу 5-серійне подорож в глибини цього непізнаного простору, щоб своїми очима побачити справжню і дивовижну красу Сонячної системи. Краще підручника з астрономії.

Чудеса життя / Wonders of Life (2013) Чудеса життя / Wonders of Life (2013)

Цей міні-серіал оповідає про те, як 3.7 мільярда років тому деякі фундаментальні закони породили найскладнішу, різноманітну і унікальну силу у Всесвіті - життя. Світло, гравітація, час, матерія і енергія послужили будівельними цеглинками всього сущого, від найменшого мікроорганізму на Землі до найбільшої галактики. В даний час, як припускають, на Землі існує 100 мільйонів різних біологічних видів. «Чудеса життя» розповідають історію дивного різноманітності і пристосовності життя в зв'язку з закономірностями, які нею керують. Від руху хромосом при поділі клітини до електричної іскри, що викликає скорочення м'язів, цей серіал розкриває секрети життя в найнесподіваніших місцях і самих приголомшливих подробицях.

З точки зору науки / Naked Science (2004 - 2011) З точки зору науки / Naked Science (2004 - 2011)

Назва фільму дослівно можна перекласти як «Гола наука». Це науково-популярний і документальний серіал телеканалу National Geographic Channel, присвячений актуальним науковим і технологічним питань, загадок і проблем сучасності. Розглядаються як визнані історичні факти, так і надприродні і паранормальні явища, природні катаклізми і катастрофи.

Всередині людського тіла / Inside the Human Body (2011) Всередині людського тіла / Inside the Human Body (2011)

Міні-серіал «Всередині людського тіла» найбільш яскраво і точно, але при цьому максимально зрозуміло описує людини, як неймовірне явище в житті планети. Цей популярний фільм, знятий за допомогою сучасних технологій, оповідає про найважливіші процеси, що відбуваються в нашому організмі. Майкл Мослі дарує нам фантастичну подорож по всесвіту, яка знаходиться всередині нас.

Таємниці душі: Архетип. Невроз. Лібідо. (2011 - 2013) Таємниці душі: Архетип

Цей 18-серійний документальний фільм присвячений долям знаменитих лікарів душ, вченим XIX-XX століть, який стояв біля витоків сучасного психоаналізу, психіатрії та гіпнозу. Серед тем серіалу: теорія Зигмунда Фрейда про сексуальний розвиток особистості і обставини, при яких він створив свою теорію, яка змінила свідомість багатьох людей; історія про італійського психіатра Чезаре Ломброзо і створеній ним системі, яка визначає «природженого злочинця» по зовнішності людини; гіпноз доктора Шарко; методики Карла Юнга, які він, перш ніж застосувати на своїх пацієнтах, відчував на собі; австрійський психолог і психіатр «Король комплексів» Альфред Адлер, вперше вжив термін «комплекс неповноцінності». Історії великих відкриттів, зроблених методом проб і помилок, а іноді і ціною власного особистого життя.

Як влаштований Всесвіт / How the Universe Works (2010 - ...) Як влаштований Всесвіт / How the Universe Works (2010 -

Це найбільша історія про те, як з маленькою точки Всесвіт перетворилася на щось неосяжне. Діти іноді запитують: «Якщо Місяць обертається навколо Землі, а Земля обертається навколо Сонця, тоді навколо чого обертається Сонце?» Це хороше запитання, яким задаються і астрономи. Причому чим далі вони просуваються в своєму розумінні, тим більше питань у них виникає.

Мозок. Таємниці свідомості / The Brain. A Secret History (2010) Мозок

Чому ми виконуємо ту чи іншу дію? Що насправді нами рухає? Як працює наша свідомість? Чи можемо ми контролювати свої думки і керувати іншими людьми? Століттями ці питання займали філософів і теологів. Але близько ста років тому нова наука відкрила завісу таємниці. І наука ця - експериментальна психологія, про яку піде мова в черговому проекті BBC.

У Всесвіт із Стівеном Хокінгом / Into the Universe with Stephen Hawking (2010 - ...) У Всесвіт із Стівеном Хокінгом / Into the Universe with Stephen Hawking (2010 -

Знаменитий фізик, професор Стівен Хокінг, який в 30 років виявився практично повністю паралізований через прогресуючу хворобу, ділиться думками про найбільш інтригуючих загадках Всесвіту. На його думку, життя на інших планетах існує в різних формах - від найпростіших організмів до розвинених цивілізацій. Але люди повинні уникати контактів з інопланетним розумом. Подорож в минуле неможливо, вважає вчений, так як це суперечить основним законам природи (порушує причинно-следсвенние зв'язку). А ось подорож в майбутнє теоретично можливо.

Відчайдушні дегустатори відправляються ... / The Supersizers Go ... (2007 - 2009) Відчайдушні дегустатори відправляються

Письменник і ресторанний критик Джайлз Корен разом з відомою британською комедійною актрисою, письменницею і радіоведучій Сью Перкінс «відправляються» в минуле, щоб жити і харчуватися так, як це робили в Британії в різні історичні епохи. Їх наряджають в костюми відповідного історичного періоду, направляють до лікаря, потім відвозять в будинок, декорований в стилі потрібної епохи. У тому ж дусі героїв там годують, нерідко приводячи їх у стан шоку. В кінці кожного випробування доктора приходять до дивних висновків.

Харчова фабрика / Food Factory (2012) Харчова фабрика / Food Factory (2012)

Повчальне і зачаровує шоу проводить нас за лаштунки виробничих ліній, щоб показати, як насправді робиться їжа. За кожною упаковкою чіпсів, банкою пива, плиткою шоколаду або буханцем хліба коштує гігантська виробнича лінія, завдяки якій всі ці продукти стають доступними масам. Дізнайтеся про чудесне процесі перетворення вихідної сировини в улюблені багатьма продукти - від макаронів і песто до жувальної гумки і канадського віскі.

Крізь простір і час з Морганом Фріменом / Through the Wormhole (серіал 2010 - ...) Крізь простір і час з Морганом Фріменом / Through the Wormhole (серіал 2010 -

Серіал досліджує питання, які завжди спантеличували людство. З чого ми створені? Що було перед початком всього? Чи самотні ми у Всесвіті? Чи існує Творець? Над цими таємницями билися найвидатніші вчені людства. На пошуки відповідей пропонуємо відправитися з неповторним Морганом Фріменом. Вас чекає безліч цікавих інтерв'ю, прикладів і теорій, які спробують розвінчати вчення Ейнштейна.

Адам псує все / Adam Ruins Everything (2015 - ...) Адам псує все / Adam Ruins Everything (2015 -

Неприваблива правда про те, що дороге нашому серцю. Адам Коновер з приголомшливим гумором руйнує стереотипи, нав'язані суспільством, телебаченням і сусідами. Робота, секс, машини, ресторани, чайові, тероризм і благодійність - все знання про ці аспекти піддаються серйозному сумніву.

Чорне дзеркало / Black Mirror (2011 - ...) Чорне дзеркало / Black Mirror (2011 -

Це єдиний художній серіал в нашому списку. «Чорне дзеркало» - британський фантастичний цикл, створений за сценарієм Чарлі Брукера. Він складається з семи епізодів, які не пов'язані між собою ні сюжетом, ні акторами, ні часом або місцем оповідання. Всі сюжети об'єднує лише сатира на той образ життя, що поширений в сучасному суспільстві. Наскрізна тема - вплив інформаційних технологій на людські відносини.

Джерело: cameralabs.org

Знайшли помилку? Виділіть фрагмент і натисніть Ctrl + Enter.

Чому ми тут?
Звідки ми прийшли?
Що насправді нами рухає?
Як працює наша свідомість?
Чи можемо ми контролювати свої думки і керувати іншими людьми?
З чого ми створені?
Що було перед початком всього?
Чи самотні ми у Всесвіті?
Чи існує Творець?